Skip to content

PolyOrder: Bestelzuil

Transformeer de bestelervaring in uw onderneming met onze bestelzuilen. Verminder wachtrijen en ervaar het gemak van een volautomatisch bestelpunt voor u én uw klant. Én: geen torenhoge commissie en transactiekosten per bestelling. Uw omzet is van u. Wel zo eerlijk.

PolyOrder is onze geavanceerde bestelzuil die de bestelervaring van uw klanten optimaliseert en vereenvoudigt. Met PolyOrder kunnen uw klanten eenvoudig en snel zelf hun bestellingen plaatsen en betalen, wat resulteert in gemiddeld grotere bestellingen en een efficiënter bestelproces. De intuïtieve interface en geïntegreerde betaalmogelijkheden zorgen voor een soepel bestelproces. 

U bespaart op personeelskosten en verhoogt tegelijkertijd de klanttevredenheid en efficiency van uw bedrijfsvoering!

Tijdbesparend

Geef de ruimte om klanten zelf op hun tempo te laten bestellen.

Makkelijk navigeren

Gemaakt om klanten makkelijk te laten bestellen, mét slimme up-sell functies.

Makkelijk integreren

Naadloze integratie met onze intelligente PolyQueue wachtrij systeem.

Keurmerk afrekensystemen

Sinds 2012 voldoen wij aan het  keurmerk betrouwbare kassasystemen

Direct overzicht

Uw menu is uw visitekaartje. Trek de aandacht met fotos van uw gerechten.

Online 

PolyOrder werkt online. Alle bestellingen worden rechtstreeks in de kassa verwerkt.

Met PolyOrder geeft u de klant een eigen bestelpunt maar houdt u grip op het bestelproces.

PolyOrder desktop bestelkiosk

Zó besteld, zó geserveerd


Met onze gebruiksvriendelijke ontworpen interface hebben klanten al snel uw menukaart doorgenomen. Dankzij slimme up-sell functies bestellen klanten óók gemiddeld meer. Met PolyOrder laat u klanten zelf bestellen en kan uw bediening zich focussen op het uitserveren.

PolyOrder medium bestelkiosk horeca

Onze belofte

Wat u van ons kunt verwachten

PolyOrder is de slimme oplossing die uw bedrijf helpt om meer bestellingen af te handelen zonder extra personeel in te zetten. We geven uw klanten hun eigen bestelpunt, en dit heeft bewezen te resulteren in een grotere orderwaarde. Dit succes wordt aangedreven door slimme up- sell technieken die in de interface zijn geïntegreerd.

Daarnaast biedt PolyOrder directe betalingsopties via de geïntegreerde printer en pinautomaat. Deze handige functie komt zowel uw klanten als uw bedrijf ten goede, omdat het zorgt voor een soepele en efficiënte transactie. Optioneel bieden wij een buzzer systeem aan. Hierdoor weten klanten precies wanneer hun bestelling klaar is, wat de wachttijd minimaliseert en de algehele ervaring verbetert. PolyOrder kan gekoppeld worden aan PolyQueue: ons wachtrij management systeem. 

PolyOrder beschikbaar is in verschillende groottes, van compacte desktopmodellen die op de balie passen tot vrijstaande systemen. Zo zit er altijd eentje bij die bij uw onderneming past. Wij adviseren u graag in de mogelijkheden. 

Installatie en nazorg

Op locatie, door ervaren technici

3000+ klanten

Vertrouwen op de automatiseringsoplossingen van Polygon

Storingsmobiel

7 dagen per week tot 22:00 bereikbaar

30+ koppelingen

Met uw favoriete betaal, boekhoud en bestelpartners

Kiosken in alle soorten en maten.

Inclusief leveren, plaatsen en onze Polygon service. Zo hoeft u alleen nog maar te kiezen welke in uw zaak past.

PolyOrder bestelkiosk desktop
PolyOrder bestelkiosk medium horeca
Bestelzuil PolyOrder Polygon

Polygon B.V.

Vaart 9, 4206CC 

Gorinchem

Nederland

© 2024 Polygon B.V.

Technische support

Iedere dag 08:30-22:00

Kantooruren:

+31183648498

Avond & weekend:

  +316 53901148

td@polygon.nl